lauantai 7. heinäkuuta 2007

Hiljaista vaan ei tylsää

Hiljaista vaan ei tylsää. Aikaavievää, mutta ei aikaansaavaa. Aina ei ehdi, ei pysty, ei jaksa.

Mutta nyt olen valmistautunut kertomaan seitsemän asiaa itsestäni (haaste Korurasian Tiinalta). Ovatko ne salaisuuksien paljastuksia vai kaikille tuttuja asioita? En tiedä. Minulle ne ovat jokapäiväistä elämää.

1. En osaa mennä nukkumaan. Olen 31-vuotias, enkä osaa mennä nukkumaan. Hah.

2. Olen aina kovasti ihastunut johonkin. Jokin kirja, bändi, tv-sarja, tekeminen [helmeily ;)] tai platoninen suhde täyttää tulimeren lailla ajatukseni viikkokausiksi, kunnes liekki laimenee ja liittyy elämääni ylläpitävään tunneliekkiin, sopuisasti muiden aiempien seuraan. Kunnes löydän uuden kohteen tai nostan jokin vanhoista taas hetkeksi omaan ylempään arvoonsa.
(Kyllähän sitä romanttisestikin tulee välillä ihmiseen ihastuttua, mutta se onkin sitten ihan toinen juttu.)
Yksi The Mighty Boosh -logoista takkiini ommeltuna (juu, silmät kuuluu olla
tuossa eri kokoiset, tosin tuli vähän liian kapea naama, teen toisen kunhan
tältä laiskottelultani ehdin). Siemenhelmiä, nymoa ja Peyote -tekniikkaa.


3. En usko, että kärsisin paljoakaan erakkona.

4. Olen nautinnonhaluinen ihminen (lue= olen huono kieltämään itseltäni mitään). Ihme kyllä piirre tulee toimeen huomattavan itsekriittisyyteni ja moraalintajuni kanssa.

5. Olen laiska (tämä liittyy ehdottomasti tuohon nautinnonhaluisuuteen), mutta vain kotona.

6. Pidän ihmisten katselemiseta ja kuuntelemisesta... toisin sanoen tarkkailusta, heh. Varsinkin baarissa tai terassilla istuessa.

7. Olen inhorealisti. Ja valitettavasti rehellinen sellainen.

Olen näemmä myös aika itsekeskeinen, sillä olisin voinut jatkaa listaa aika pitkään ihan omaksi ilokseni.
Nyt luettuani "paljastukseni" huomaan, että tämähän voisi aivan hyvin olla henkisistä ongelmista kärsivän ihmisen kirjoitusta. Oikeasti olen (siis ihan totta) kuitenkin aika tasapainoinen ihminen. Mutta ehkä meissä jokaisessa asuu sisällä pieni jakomielinen psykopaatti.

Jokainen lukija saa pitää itseään haastettuna, jos niin haluaa.

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Lista ei kuulosta yhtään pahalle vaan hyvinkin inhimilliseltä :D

Kiitos haasteeseen vastaamisesta!

Myy kirjoitti...

Toisesta "rapunaisesta" tämä kuulostaa osittain hyvinkin tutulta. Esim. kohdat 3, 4, 5, 6 ja ehkä 7. Etenkin 6. =D

Anonyymi kirjoitti...

Ihanaa kesää sinulle :)

Mags kirjoitti...

Missä oot, mitä kuuluu Rapunainen?
-Toivottavasti lomalla, kaikkea hyvää!